Gwarancja i Zwroty

Ważne! Pakowanie planera do wysyłki

Nasze planery wielnie zniosą gdy są przymocowane do płaskiej powierzchni. Niestety zwinięte w rulon, stają się podatne na uszkodzenia, szczególnie podczas trnsportu. Poprawne zapakowanie planera pozwoli mu dotrzeć do nas bez uszkodzeń. Dzięki temu cała procedura zwrotu lub reklamacji będzie zdecydowanie przyjemniejsza 🙂

Opcja 1. Pakowanie w rulon

      • Oczyść planer z zanieczyszczeń i drobinek, które mogą się na nim znajdować.
      • Nawiń planer na tekturową tubę lub plastikową rurę o średnicy minimum 5cm.
      • Upewnij się przy nawijaniu wzór planera jest po zewnętrznej stronie rulonu
      • Zabezpiecz rulon przed rozwinięciem (np owiń kartką papieru i zaklej taśmą klejącą)
      • Owiń rulon kilkukrotnie tekturą lub folią bąbelkową albo włóż do pudełka aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi uszkodzeniami. Jeśli go owijasz, zabezpiecz aby nie wypadł bokiem. Jeśli wkładasz go do dużo większego pudełka, zabezpiecz starymi gazetami aby za bardzo się nie przemieszczał.

Opcja 2. Pakowanie na płasko

      • Włóż planer pomiędzy dwie płaskie płyty. Mogą to być płyty z HDF, spienionego PCV, litej tektury. Ważne aby były na tyle wytrzymałe, żeby nie dało się ich łatwo złamać.
      • Upewnij się że płyty są większe od planera a sam planer jest położony na środku, tak aby z każdej strony miał on conajmniej 3cm marginesu.
      • Zaklej krawędzie płyt tak aby ściśle do siebie przylegały. W ten sposób planer nie będzie przsuwał się w środku.

Niezgodność przedmiotu z umową

Przedmioty w naszym sklepie nie są objęte gwarancją. Nie jest to tak naprawdę potrzebne ponieważ dużo szersze prawa uzyskujesz na podstawie Kodeksu Cywilnego.  Na tej podstawie naprawimy, lub wymienimy na nowy zakupiony u nas planer, jeśli w ciągu 24 miesiący od zakupu ujawni on jakąś wadę. Reklamację należy zgłosić na adres email sklep@planu.pl i zawrzeć w niej:

  • opis wady
  • datę jej wystąpięnia
  • nr zamówienia.
  • dane Konsumenta

W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia zdecydujemy w jaki sposób usunąć wadę. Gwarancji nie podlegają wady, bądź uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego korzystania z produktu (np. wszelkie uszkodzenia mechaniczne).

Załącznik nr 2 -Formularz zgłoszenia reklamacji

Zwroty

Wszystko co kupiłeś w naszym sklepie możesz odesłać bez względu na przyczynę. Aby to zrobić, w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki zgłoś nam chęć zwrotu towaru. Następnie w ciągu 7 dni od zgłoszenia odeślij do nas zakupione przedmioty wraz z dołączonym dowodem zakupu i wypełnionym forularzem zwrotu (wzór znajdziesz poniżej) na adres:

Planu.pl
Kielecka 22
54-029 Wrocław

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanych przedmiotów. Jeśli zwrócone przedmioty będą nosiły jakiekolwiek ślady uzytkowania, lub ulegną uszkodzeniu w trakcie transportu, możemy zmniejszyć kwotę do zwrotu.

Załącznik nr 1 -Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość